خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

  حضور بیش از ۱۰ هزار قزوینی در مراسم وداع و تشییع شهید خدمت

 

حضور بیش از ۱۰ هزار قزوینی در مراسم وداع و تشییع شهید خدمت
بیش از ۱۰ هزار نفر از مردم و بسیجیان استان قزوین در مراسم وداع و تشییع شهید خدمت، شهید آیت اله رئیسی در تهران شرکت کردند.
کد خبر: ۹۶۰۱۰۱۱
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۹

قزوین_ به گزارش بسیج، صبح امروز، مراسم وداع و تشییع پیکر شهید خدمت، خادم الرضا، سید ابراهیم رئیسی، شهید جمهور ایران اسلامی در تهران برگزار شد.

سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در حاشیه حضور در این مراسم در گفتگو با خبرنگار بسیج بیان کرد: مردم و بسیجیان عزیز استان قزوین، هم قدم با سایر هموطنان، در مراسم وداع و تشییع پیکر شهید خدمت، خادم الرضا، سید ابراهیم رئیسی، حضور پرشور داشتند.

وی گفت: در این مراسم حدود ۱۰ هزار نفر از هم استانی ها و بسیجیان قزوینی حضور داشتند.

سرهنگ طاهرخانی اظهار کرد: روز گذشته بنا به درخواست های مکرر هم استانی های عزیز مبنی بر شرکت در مراسم وداع با رئیس جمهور مردمی، و طبق برنامه ریزی های استان، ثبت نام از علاقمندان حضور در مراسم وداع با رئیس جمهور شهید در حوزه ها و پایگاه های سطح استان انجام شد.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پایان گفت: طبق برنامه ریزی های استان، صبح امروز علاقمندان به صورت شخصی و یا با خودروهای حمل و نقل در نظر گرفته شده به تهران اعزام شده و در مراسم مذکور حضور یافتند.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار